მე კარიკატურა :)

არ მჯერა, რომ მოვახერხე და ჩემი კარიკატურით დამშვენებული მაისური მაქვს ! იტყვით განსაკუთრებული რა მოხდა, რაა მაგში რთული დასაჯერებელი, პრინციპში არც, არაფერი, მაგრამ ისეთი საშინელბები გავახდა თავს რო რავი :დ
1. ჩვენდა სამწუხაროდ შეიცვალეს ადგილი სადც აქცია უნდა ყოფილიყო, ჩვენი ინფორმაციით ქარვასლაში უნდა ყოფილიყო , მაგრამ რატომღაც თბილისი მოლში ჩატრადა და ჩვენ საშინელ განსაცდელში ჩავრდით.!
2. უნიჭო კონტროლიოლი ასე დავრქმევდი მე სულ სხვა ნომერი ავტობუსი გვითხრა და ჩვენ რაღათქმაუნდა სულ სხვაგან ამოვყავით თავი, თან ისეთ ადგილას, რომ იქ ნაკლებად დადის სატრანპორტო საშვალებები.
3. გუდვილიდან თბილისი მოლამდე ფეხით მოგვიწია სიარული და ეს იყო ყველ;აზე საშინელი რამ რაც ცხოვრებაში გადამხდენია.:( ბოლოს კი, როდესაც გაბრწყინებული სახეებით გამოვედით 8 სათზე, ჩვენი კოშმარული მაისურებით, აღმოვაჩინეთ, რომ ტრანსპორტი არაა და ჩვენ რაღათქმაუნდა ფული არ გვაქვს, სარაჯიშვილის მეტრომდე ფეხით მ,ოგვიოწია გამოსვლა. ასეთი საშინელი და ძვირი დაგვიჯდა კარიკატურებით დავმშვენებული მაისურები………….. :(:(:(:(

ბოლოზარს რა უთხარი თორე ამის გამკეთებლი მე არ ვიყავი :დ

7 thoughts on “მე კარიკატურა :)

      1. facknormality

        ასეთი .. დედა .მე მართალია არაფერი არ მემუქრებაგორში ვარ მაგრამ მეცოდებიან ისინი ვინც მანდ არიან

კომენტარის დატოვება

