ახალ წლამდე ორი დღეა:დ


ორი დღე და გამოვეთხოვებით ჩვენგან გათელილ ძველ წელს , დაღლილ-დააქანცული დაგვტოვებს საწყალი! მგონი, როგორ უხარია, რომ დაისვენებს ჩვენგან 🙂 სამაგიეროდ მოდისა ახალი, რომელიც მეტი შემართებით გამოირჩევა მეტად ძლიერია, ის ხომ დრაკონია:) ვფიქრობ გვექნება წარმატებული და სიძლიერით აღსავსე წელი ცოტა თუ არის დრაკონის დამმარცხებელი და ვერც ყველა ვერ იქნება წმინდა გიორგი 🙂 ასე, რომ ალბად გვექნება წარმატებული წელი:)
ეს პოსტი ჩემ ბლოგზე ამწლის საფინალო პოსტია 🙂
მადლობას მოგახსენებთ, რომ ხანდახან მაინც შემოხვიდოდით, ხანდახან მაინც დაგაინტერსებდათ ჩემი ნამოღვაწარი 🙂 ჩემი ბლოგი კი ყოველთვის იყო და იქნება თბილი ,
ყველას გულითადათ და ყურადღებით გიღებდათ:) ასევე გაგარძელებს მომავალ წელსაც რადგან მე და ჩემს ბლოგს ძალიან გვიყვარხართ თქვენ აი შენ ახლა რომ კითხულობ ძალიან მოგვწონხარ და გვაინტერესებს შენი აზრი რაც კი შეიძლება გაგიჩნდეს ჩვენს მიმართ და დაგელოდებით მოუთმენლად:):*:*:*

პ.ს როგორც ბლოგერი მე ამ წლით კმაყოფილი ვარ, ამ წელმა მე შემძინა ბევრი ადამიანი და ვარ ბედნიერი რომ ვიყავი თქვენთან ერთად 🙂

გემშვიდობებით 2012 წლამდე:)

6 thoughts on “ახალ წლამდე ორი დღეა:დ

კომენტარის დატოვება

